reklama
kategoria: Biznes
9 maj 2024

InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkowników

zdjęcie: InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkowników / fot. nadesłane
fot. nadesłane
Rewolucyjna usługa InPost umożliwia zwiększenie konwersji zakupowej i obniżenie liczby porzuconych koszyków nawet o 70%.
Już 1,5 mln użytkowników korzysta z innowacyjnej usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. InPost Pay skraca również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego.



InPost Pay oferuje prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków nawet o 30-70%, w zależności od branży w jakiej działa sprzedawca, dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce – spośród milionów korzystających z usług InPost. Podczas procesu zakupowego wystarczy wybrać opcję "Utwórz koszyk z InPost Pay", a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

Branża e-commerce cały czas się rozwija, dlatego obszar ten stanowi ważne pole do rozwoju dla wielu gałęzi biznesu. Obecnie głównym wyzwaniem polskiego handlu internetowego jest zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków. Usprawnianie ścieżki zakupowej to ważny krok, który powinien podjąć każdy sklep internetowy. Dzięki usłudze InPost Pay, klienci mogą znacząco skrócić proces zakupowy, pomijając dodatkowe rejestracje i skomplikowane procesy płatności. Na podstawie analizy statystycznej przeprowadzonej na próbce tysięcy transakcji InPost Pay możemy już teraz stwierdzić, że zwiększamy konwersję zakupową nawet o 30-70% – w zależności od branży i sposobu działania e-sklepu. Niezwykle mnie cieszy, że już 1,5 mln użytkowników wybrało naszą usługę InPost Pay, która staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych – podkreśla Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.


InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownik łatwo może także wybrać najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.

InPost Pay został nagrodzony w konkursie Mobile Trends Awards 2023 – zdobywając statuetkę w kategorii Fintech, a w kategorii głównej Kapituła Konkursu przyznała aplikacji drugie miejsce. InPost Pay jest również tegorocznym laureatem w plebiscycie Cashless Pay – jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku.

O InPost
InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec 2023 roku dysponowała ponad 66 000 punktów out-of-home, w tym ponad 35 tysięcy nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i ponad 31 tysięcy punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE
pogoda Oława
0.4°C
wschód słońca: 07:15
zachód słońca: 15:58
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Oławie

kiedy
2024-12-01 15:30
miejsce
Centrum Sztuki w Oławie Filia nr...
wstęp biletowany
kiedy
2024-12-01 18:30
miejsce
Centrum Sztuki w Oławie Filia nr...
wstęp biletowany
kiedy
2024-12-10 19:00
miejsce
Tawerna Kapitańska, Oława, Ścinawa...
wstęp biletowany
kiedy
2025-01-29 17:30
miejsce
Centrum Sztuki w Oławie Filia nr...
wstęp biletowany